Antrenamente

postura

CORECTAREA POSTURALĂ

Acest tip de antrenament ajută la menținerea unei poziții neutre, corecte a coloanei. În cazul unei posturi deficitare, organele interne și buna funcționare a unui om pot fi afectate, poate reduce aportul de circulație sanguină și oxigen către creier, ceea ce va induce o stare de oboseală continuă. Este dovedit științific faptul că o postura deficiența afectează încrederea și stima de sine. Marele life coach Tony Robbins spune că succesul începe cu o postură corectă deoarece atunci funcționăm mai bine ca oameni. Acest antrenament constăîn diferite tehnici în funcție de afecțiunea fiecărui om care ne calcă pragul. Vom folosi metode diferite de antrenament pentru oamenii care au cifoză (cocoașă), lordoză sau scolioză de exemplu. În urma evaluării posturale din cadrul consultației vom stabili exact dacă există deficiențe. De obicei aceste antrenamente implică foarte mult stretching(întinderi), metode din pilates și yoga dar și tonifiere și elongație (decompresia vertebrală) a coloanei. Avantajul este că tehnicile vor fi atent selectate și nu va fi ca o clasă care are un design general și nu poate fi personalizată pentru nevoile și dorințele dumneavoastră.

SLĂBIRE ȘI TONIFIERE

Acest tip de antrenament include antrenamente cardiovasculare în diferite forme cum ar fi circuite, cardio-boxing, kickboxing, hit , hiit , tehnici de spinning și altele, dar  toate personalizate pentru necesitățile și preferințele dumneavoastră, împreună cu antrenamentele de tip cardiovascular se vor adapta și antrenamente cu greutăți pentru fiecare grupă musculară superficială în parte, cât și pentru musculatura din profunzime. Programele vor  fi stabilite în funcție de necesități dar și de preferințe. Greutățile vor fi alese cu grijă de către antrenorii Human,în urma testelor fitness efectuate în timpul consultației.

slabire si tonifiere
hupertrofie

HIPERTROFIE MUSCULARĂ

Acest tip de antrenament înseamnă creșterea masei musculare, care se face prin 9 metode diferite de antrenament cu greutăți. Atenție: cresterea masei musculare nu înseamnă doar practicarea sportului numit culturism! În toate sălile de fitness, antrenamentul cu greutăți este confundat cu practicarea culturismului, de aceea am construit acest centru pentru mișcare unde totul se face 100% personalizat pentru dorințele și necesitățile fiecărui Human în devenire. De exemplu:fitness este o ramură sportivă iar culturismul alta,  de asemenea și power lifting, atletism, fotbal, box, kickbox etc. Dar să nu uităm că antrenamentele de forță și condiție fizică fac parte din fiecare ramură sportivă.

DISTRACTIVE ȘI ANTISTRES

De-a lungul timpului s-a dovedit că oamenii se eliberează de stres prin lovire. De aceea folosim antrenamentele de tip box și kickbox, cu lovituri la sac dar cel mai mult la palmare. Veți învăța tehnici adevărate de lovituri, eschive și autoapărare, fără să fiți loviți în același timp. Antrenamentul la palmare imită exact lupta corp la corp fără a exista riscul de accidentare sau lovire. Nivelul actual, vârsta, ocupația sau sexul nefiind absolut deloc importante, deoarece antrenamentele vor începe cu inițierea de la zero a fiecărui Human în parte. De-a lungul anilor am avut mare succes cu acest tip de antrenamente cu oameni de toate vârstele și meserii foarte diferite, cum ar fi: IT, digital, jurnaliști-prezentatori, scriitori, contabili, cântăreți, avocați, sportivi, digital-IT, PR, hair-stylist, bancheri, doctori etc. Ședințele fiind doar elev-antrenor, veți beneficia de toată atenția antrenorului asupra dumneavoastră, și veți stăpâni tehnici corecte înca din primele ședințe, ceea ce este imposibil în clase, unde atenția antrenorului se imparte la aproximativ 30 de oameni în aceleași 60 de minute. Acest tip de antrenamente fiind extraordinar de  eficiente în scop cardiovascular dar și extrem de distractive lăsând în urmă o stare de bine rar întâlnită.

distractive
reduceredureri

REDUCEREA DURERILOR CRONICE

Cu toții știm kinetoterapia ca metoda de recuperare pentru diverse afecțiuni și traumatisme, însă puțini realizează că prin fitness de asemenea putem recupera și elimina multe dureri cu care oamenii trăiesc aproape zilnic, din păcate. În sălile tradiționale de fitness, oamenii mai mult se accidentează și își fac rău pe termen lung din cauza tehnicilor deficitare folosite atât de clienții sălilor cât și de antrenori care în proporție foarte mare lucrează doar muscular și nu au cunoștințe despre biomecanica umană, și biomecanica articulațiilor. Majoritatea oamenilor fug de kinetoterapie deoarece este „lungă și plictisitoare” și de aceea noi am găsit metoda perfectă: am implementat kinetoterapia în fitness. În acest fel ne asigurăm că fiecare om se antrenează corect în funcție de deficiențele pe care le are și în același timp vom repara acele deficiențe cu antrenamente alese și distractive, care vor fi 100% personalizate.  În acest fel eliminăm complet riscul deteriorării zonelor deja afectate, cum se întâmplă foarte frecvent în sălile tradiționale de fitness.